Sunday, July 24, 2011

AIR MATA INI BEGITU MUDAH MENGALIR...

SALAM....

kenapa akhir2 ni aku cepat sgt menangis...rase senang jer air mata ni nak keluar..x perlu dipaksa2 lagi..aku akui lepas mama dah xde, aku jd mudh sensitif, cpt marah, senang menangis dan tersentuh bila ada org marah aku...kadg2 air mata ni kuar bila aku terus ingatkan mama..mcm td, aku telefon baba aku tuk tnyakan khabar..tiba2 aku jd sebak..aku thn air mata ni dr kuar..lepas baba letak jer telefon, aku terus menangis...

Memang dah ramai yg pesan kat aku supaya aku lebih tabah hadapi semua ni..yer, memg aku cuba tuk tabah..tp setiap kali aku cuba tabah, setiap kali itulah ingatan aku terhadap mama semakin kuat..aku terlalu rindu nak dgr suara mama, tatap wajah mama, bergurau dgn mama...dan setiap kali itu lah aku menangis dan terus menangis...

tp, aku akn cuba jugak tuk menjadi lebih tabah..aku masih ada baba, along, angah, idah dan adik...aku masih ada nenek dan atuk..aku masih punya mereka...aku harus tabah untuk mereka...air mata ini, tolongla jgn kau tumpah lagi...

No comments: