Wednesday, August 12, 2009

karnival prasekolah..

hari ni aku bawa budak pergi karnival prasekolah kat hulu langat..first time sepanjang aku praktikum pergi bawak budak karnival..walaupun sekolah aku tak menang, tapi seronok bila dapat tgk gelagat budak-budak pra buat persembahan..macam-macam ragam..

sampai jer kat sekolah tu, aku bawak budak pergi bilik pertandingan mewarna. lepas tu aku tinggalkan budak2 tu kat bilik mewarna tu..aku pun apa lagi, merayaulah kat sekolah tu..tgk budak2 bersajak pulak..ada la sorang budak laki dari sekolah mana ntah, dia punya la syok bersajak..dengan air muka tak serius pulak kan..lepas tu tiba-tiba dia berhenti..hakim pun tanyalah "ada lagi ke?" budak tu pun jawab "dah habis la"..terus gelak sakan aku dgn member aku..tak pasal2 hakim plak yang kene marah dengan budak tu..hakim tu senyum jer..maklumla,budak2 kan..wat salah macam mana pun tetap jadi bahan ketawa..kalau org dewasa buat macam tu memang kene sumpah seranah la dengan hakim..hu3..

seronok sebenarnya jadi cikgu prasekolah ni..macam2 perangai boleh kita tgk..kadang2 nak marah, terus x jd marah..hu3..

harap2 masa posting nanti dpat la jd cikgu pra..Amin :)

No comments: