Sunday, August 9, 2009

PESTA FLORA










semalam aku pergi pesta flora dekat putrajaya..syok jugak al..1st time pergi..macam-macam jenis bunga yang ada kat sana. dari yang jenis tropika sampaila bunga musim sejuk..walaupun cuaca agak panas dekat sana, tapi bila tengok bunga-bunga yang cantik ni sejuk terus mata memandang..betapa besarnya anugerah Allah..

pengalaman yg aku tak boleh lupa bila terserempak dengan Tun Dr Mahathir, bekas PM Malaysia. walaupun aku kureng sikit dengan dia ni, tapi bila dah jumpa depan mata ada la jugak rasa teruja nya..hu3..aku sempat la ambik gambar dia masa tgh melawat bunga-bunga kat sana..

terima kasih kepada insan yang telah sudi menemankan aku pergi tgk pesta flora ni.. :-)

2 comments:

Ilyah.... said...

mcm kat depan umah ko x de bunga....mcm2 jenis bunga ade kat umah ko...sampai bunga kat hutan yg x penah org tgk pun ada.....hahahahahaha

gummybear said...

ha'ah..yer..
sampai bunga tmpat hantu bertenggek pun ada..hu3