Tuesday, April 27, 2010

YEY!!!! PRAKTIKUM DAH NAK HABIS :)

SALAM..

dah lame rasenye aku x menulis blog dgn panjang lebar..banyak citer yg nak dikongsikan..untuk pengetahuan korang, satu azab akan berakhir x lame lagi..aku dah nak habis praktikum..seronok sangat rasanye..banyak pengalaman pahit manis yang aku lalui sepnjang praktikum Fasa 3 kali ni..maklumla, 3 bulan..mcm2 kerenah nak kene hadap..dengan cikgunye yg agak sakit jiwa, dgn muridnye yang banyak ragam.. tapi aku seronok bersama dgn kanak-kanak comel ni..dan aku rasa sayang sangat mahu meninggalkan mereka..cikgu xpe, aku lagi suka..huhu..lepas praktikum ni aku akan masuk kelas seperti biasa dan akan mengadap DR pulak untuk subjek Kaedah Penyelidikan..

p/s : hanya tinggal satu semester lagi untuk aku menamatkan status sebagai GURU PELATIH :)

2 comments:

'Cikgu Padi' said...

wah...dah bersedia nk tukar status guru pelatih tu nampak...hehehehe...all the best..

gummybear said...

cikgu padi :
memg x sabar sgt..dah jenuh study 5 tahun setengah...dari IPTI dah bawak ke IPBMM..huhu