Tuesday, July 6, 2010

KAWAN2 KAU SEMUA DAH KAHWIN, KAU BILA LAGI????


SALAM...

Soalan yang sering diterjah masuk kat dalm telinga aku..kdg2 sampai aku naik bosan..dan jawapan yg sering aku bagi "Aku tunggu anak korang dah masuk 4, baru aku kahwin"..memang seronok tengok gambar member2 kahwin kat fb..meriah sakan..semuanya serba mewah.. tapi perlu ke aku ikut jejak langkah diorang?? asal diorang dah kahwin, perlu ke aku kahwin sekali??? tu aku punya pasal la nak kahwin bila..rileks la beb, umur baru 20-an..aku blum bersedia lagi untuk bergelar isteri..banyak tanggungjawab yang perlu dipikul..aku belum puas lagi duduk bawah ketiak mama dgn baba..kewangan perlu kukuh dulu beb..tahun depan baru nak stat kerja..mama selalu pesan "berkahwin memang seronok, tapi tanggungjawab besar..kene betul2 bersedia untuk pikul tanggungjwb tu"..

p/s : pesan aku tuk sahabat2 yang dah kahwin, selamat menempuh alam rumah tangga..pikul tanggungjawab dgn seikhlas hati..insyaAllah bahagia :)

No comments: