Saturday, January 14, 2012

ASTRO :)

SALAM...

Tanggal 12 Januari 2012 tepat jam 1.00 ptg,berlakula satu perubahan  besar dalam dalam rumah aku....hehehe..rumah sewa aku dah pasang astro...ni bermkna berkurg jugakla gaji aku tiap2 bulan tuk bayar bil astro...aku pasang bukan saja2..ni sume tuk hilangkan rase boring aku bila kat rumah...aku ambik yg basic jer...malas nk tambah2..yg ada ni pun x tertengok...tp...kalo la rumah aku ni dapt tv3 n channel2 yg lain,xde maknenye aku nak pasang astro...papehal pun skrg stiap masa duk terpacak depan tv..kalo kat rumah ni habis aku kene hambat dengan baba...hehe..

1 comment:

ILYAH said...

Lama2 nnt tv tu pun muak tengok ko...hahahahahaha