Tuesday, February 14, 2012

Lu Ape Hal????

salam...



ape hal la dgn aku ari ni..moody semacam..penat otak,penat fizikal..sumenye penat...aku bnyk pk ke??? tp ape yg aku pk??? mlm td tido lena jer..smpai terlajakla 6.30..tp nape aku moody jer?? aku nak try senaraikan ape yg aku pk ari ni..kot2la boleh menjwb persoalan aku ni...

1. Fikir urusan nak ke indonesia....(kalo aku tau bnyk na kerenahnye,mls nak pg)..
2. Fikir pasal peranan aku kat sekolah ni (ape sumbangan aku??)
3. Fikir pasal bila nak balik kampung..(nak balik ke tak minggu ni??)
4. Fikir pasal kata2 seseorg ni yg membuat kan aku jd meluat..(duk bangga dgn keja2 dia)...

masalah kat ats ni kot wat aku serabut...xdela besar mane pun...ada org yg lg besar masalah dia..dahla..x yah duk pening2...happykan diri mu Nor Ilyanah :)

No comments: