Thursday, February 21, 2013

PENULIS YANG TIDAK BERTAMADUN..

SALAM...


tengah syok2 aku bukak fb,tiba2 aku ternampak bnda ni..bila baca..PERGHHHHHH!!!! Menyirap darah aku...agak2 sapa ek yg xde tamadun tulis bnda alah ni?? kalau berani sgt letaklah no phone tu..dasar PENAKUT..aku tak taulah samada mak ayah atau anak2 sndiri yg tulis bnda alah ni...helloo...kalau tak nak diri atau anak2 korang kene denda bila x siap kerja rumah, tak payahlah hantar anak pergi sekolah..belajar sendiri kat rumah..tak payah nak menyusahkan cikgu kat sekolah...ni semua cakap x nak pakai otak..Tuhan bg akal tu fikirlah..jgn letak bawah tapak kaki..

marah?? ye..memang aku marah..aku sebg pendidik rasa tercabar bila ada yg tulis mcm ni kat paper..korang ingat senang ke nak jd pendidik ni?? bila anak2 x pandai,mak ayah sibuk cakap cikgu x pandai nak ajar..tapi bila kami jalankan tanggungjawab kami dgn penuh ikhlas, mcm ni pulak jadinye...jgn cabar profesion perguruan ok..kami ada maruah dan harga diri..semoga Allah bg lah hidayah kat penulis yg tak bertamadun ni.. 

2 comments:

ros_reeza said...

macam macam sekarang ni...

ILYAH said...

relax lah der. hahahahahahah