Saturday, February 23, 2013

SEMOGA AKU DAN DIA TERUS TABAH

SALAM...


Betullah ape yg org ckp, makin dekat kita dgn hari bahagia,makin banyak dugaan yg dtg kat kita..walaupun bnda tu bukan berlaku kat diri aku ,tp cukuplah untuk memberi pengajaran yg sgt bermakna dlm hdup aku..dlm proses pertunangn ni, bnyak tragedi2 yg x diduga berlaku..kdg2 membuat kan diri aku rasa takut bila tgk pengalaman org lain yg sdg dlm proses pertunangan...ada yg sehari seblum berkahwin,perkahwinan dibatalkan, ada yg terpksa memutuskan ikatan pertunangan kerana tidak sefahaman lgi..semua peristiwa ni buatkan aku rasa takut..En tunang selalu berpesan supaya kita sama2 pandai jaga diri, jgn memalukan keluarga dan diri kita..banyakkan berdoa supaya allah pertemukan dan memanjangkan jodoh kita dan jgn selalu fikir yg negatif...semoga aku dan dia terus tabah dlm mengharungi pelbagai dugaan hidup ini..insyaAllah...

3 comments:

!eNa PnG said...

Mudah-mudahan tak dak menda tak elok yang bakal terjadi...

gummybear said...

insyaAllah...harap2lah...tq mendoakan ;)

carl zafran said...

Perkahwinan sesuatu yg membahagiakan dan kegembiraan. Ttp dgn ini juga akan ada insan yg trus bersedih...