Wednesday, September 30, 2009

JANGAN TEGUR

geram dengan org2 zaman sekarang..tak boleh la tgk org lain senang sikit, tak boleh la tgk orang buat perubahan dalam hidup sikit, sume nye nak tegur. itu tak kene la, ini tak kene la..sumenye yg negatif..biarla di nak wat ape pun dalam hidup dia..bukan nye perkara yg negatif, perkara yg positif..yg sakit ati tu wat ape?..bukannya ganggu hidup diorang pun, bukannya guna duit diorang pun..sibuk2 je nak tegur sana sini..mcm la diri tu betul atau cantik sgt nak tegur2 org..sibuk jer..

p/s : tiada kaitan antara yg hidup atau pun yg telah meninggal dunia..hu3..sekadar meluahkan apa yg tercetus di hati..tapi, siapa yg makan cili, dialah terasa pedasnye...hua3 :)

3 comments:

Ilyah.... said...

Ko belasah je org yg tegur tu....menyibuk...sebenarnyer dia jeles tu.....hahahahahaha

gummybear said...

tau tak per..ikutkan memg nak belasah pun..tapi nanti hilangla keayuan...ha3

Ilyah.... said...

Poyo...byklah ko punye keayuan...huhuhuhu