Friday, February 12, 2010

TERCIUM KERETA ORANG...HUHU

SALAM

Hari selasa hari tu (7.2.2010), aku tercium belakang kereta sorang pak cik ni..tragedi ni berlaku kat Shah Alam, dekat roundbt..aku tgh leka duk pandang kanan, tak sedar kete pak cik ni x gerak lagi..nasib bek la aku sempat tekan brek..kalo x, selamatla aku dunia akhirat..huhu..pakcik tu siap suruh aku berhenti tepi. aku pun berhentila..aku dgn muka simpati pun kuarla..pak cik tu tgk bumper dia, just calar sikit jer..dia pun tersenyum ckp "xpe2"..aku pun ckp "mintk maaf p.cik"..dia senyum lepas tu bla..aku pun teruskan perjalanan aku dengan tangan dan kaki yg menggigil...huhu...cuak, sebab x pernah berlaku mcm ni..

bila citer kat mama, kene tembak bertubi2..aku pun menadah telinga dgn khusyuknya..huhuhu..smpai skrg aku fobia nk follow belakang kereta org dekat2..huhu

p/s : nsib baik x langgar buntut BMW or Merc..kalo x, habisla elaun aku tuk satu sem..huhu :)

4 comments:

Ilyah... said...

Lainkali jgn leka....pandang depan...kat roundboard mmg selalu mcm tu...jgn follow dekat sangat...

'Cikgu Padi' said...

salam...nasib baik cium kete je...kalau jadi pape lagi susah....syukurlah anda masih sihat dan selamat....duit le cari ma...berhati2, ingatlah org yang tersayang

gummybear said...

along :

baik..hehe

gummybear said...

cikgu padi :

sentiasa ingat org yg tersayang..cuma kdg2 terlepas pandang..huhu