Friday, May 14, 2010

TRANSFORMASI HP LAGI :(


SALAM..

Waaaaaaa..hp pink aku rosak lagi..asyik rosak jer..ari tu baru repair..dah la mahal.kene rm150..ni tambah lagi dgn kamera tak leh pakai, lagi aku angin..aku pg kedai tanya boleh repair tak? ada ke patut cakap hp aku ni stok lame..ceh, aku punya la sayang kat hp ni, sdp2 ckp stok lama..so, skrg aku terpaksa la pakai hp yang biasa jer..xde kamera, xde MP3..hanya ada radio sahaja..huhu..jadila, asalkan boleh tepon,boleh msg..tu yg paling penting...hehehe

p/s : beli hp sama dgn mama..sebijik sejibon..huhu :)

5 comments:

Harizzamzuri said...

sabar eh yanau.. jadi ketua ni susah. byk ragam kena hadapi...dulu aku pun camtu jugak.ngn pondan 2,3 ekor tuh, mulut2 busuk yg lain.. tu psl skrg aku bermalas-malasan... cam balas dendam la. hahaha

gummybear said...

hariz :
selagi aku boleh sbr,aku sbr..aku cuma pk kan diorg kwn2 sekelas aku mls nk bisg..

tp ko yg aku marh ni..bila ko mals, aku jd mgsa tau x..huhu

'Cikgu Padi' said...

ok la tu dr takde....nanti de rezeki lebih br cr lain....pasti ada hikm ahnya...smile...

gummybear said...

cikgu padi:

hehe..betul2..

nor ilyani said...

along nye hp pun nak kena masuk sungai...hehehe