Sunday, June 21, 2009

HARI YANG HARU BIRU.....

hari ni dah stat masuk asrama...hari yg paling sukar untuk aku tempuh..al maklumla, dah 3 minggu holiday, bila nak masuk blajar balik memang liatlah..aku rase semua org rase apa yg aku rasa kan..memg x boleh dinafikan dah..

Perkara pertama yg aku akan alami bila nak balik asrama ni adalah KECUT PERUT..korg tau apa itu KECUT PERUT??..aku tak taula kenapa dgn aku ni..duk asrama dah bertahun2, tapi masalah yg satu ni memg x leh nak elak..asal nak smpai hostel jer aku kecut perut..pelik la..

Biasalah, bila dah sampai hostel sah2 la kene daftr tuk dptkan bilik..sampai jer x pasal2 kene beratur pnjang..ponek gak la den nak monunggu...nasib aku baik bila dapat serumate dengan rumate lame aku balik walaupun aku tercampak jauh dr member2 gosip aku..sabar je la..yg aku tak faham kenapa la diorg tak letak jer kat bilik yg sama..kan senang..x yah pk2 dah..tp nak wat macm mane, dh name pun studentkan, terpaksa gak la ikut..bak kata org PAKSA RELA...hu3

Besok dah stat kuliah..haru biru gak la otk ni..nak kene polish balik..dh 3 minggu tak ngadap lecture, x ngadap buku, x ngadap pen, x ngadap kertas....hu3...mlm ni nk kene praktis pegang pen ni takut2 dah keras nak menulis..he3...tak sabar plak nk jumpa member2 aku..lepas ni 2 bulan aku x jumpa diorg..dlm seminggu ni la aku kene menyakat dan menyakitkan hati diorang sepuas2 nya..ha3 (gelak jahat)....

Anyway, besok stat bangun pagi yer..mandi air yg sejuk tahap tak ingat tu, wat sarapan sendiri..dah x leh nak tunggu my mom siapkan dah..bila dah duk hostel ni alamatnyer nescafe 3in1 la..aper lagi..tu jer yg paling mudah dan cepat..tak lupa jugak kat coffemate...he3..minum air, melantak biskut 3 keping..tu la makan rutin aku tuk sarapan...syukurla dgn apa yg ada..hu3..

GUD LUCK UNTUK SEMUA STUDENT IPG...HAVE A NICE DAY..HE3

3 comments:

Ilyah.... said...

Fuh..panas hati aku menunggu....lame sangat...pastu dh lah x leh nk naik atas anta brg..mengangkut pulak tu....haru biru...

Harizzamzuri said...

eja betul2.. P.O.Y.O.

Harizzamzuri said...

yanau.. eja betul2... P.O.Y.O.

TQ