Thursday, July 9, 2009

SORRY....

sory le..lame x update blog ni..sejak dua menjak ni bz sikit.sekarg ni aku tgh praktikum..sedr x sedr dah masuk 2 minggu dah aku praktikum kat kajang ni..jgn mare ek..hu3..

Praktikum kali ni bg aku tak la tension sgt mase sem lepas..sem ni rileks sikit la..pukul 7.15 baru gerak dr rumah..hu3..yg penting hari ni aku lewat 5 minit..bukan salah aku ek..jam kat komputer tu setting cepat 7 minit..jam aku baru 7.25...sabar je ler..

yg penting sekolah ni baru nak wat sukan..aku dpt rumah kuning..boleh dikatakan corot jugak la..ni la nasib aku..asyik dpt rumah yg tercorot jer..dr aku sekolah rendah sampai dah nak jad cikgu ni..mgkin dia tau aku ni pun jenis malas nak turun latihan rumah sukan, tu yg dapat rumah sukan tercorot..hu3..

ni lagi satu masalah, nk g sekolah kene lalu tol RM1 la..kalo ulang alik dah RM2..aku rasa org yg jaga tol tu pun dah cam kete dgn muka aku ni..ni lg satu masalah..bila la elaun nak masuk ni..aku makan kat sini kene catu tau x..dah bulan 7 ni x masuk2 lagi..nk byr minyak lg, tol lagi..time praktikum ni la banyak pakai duit..diorg ni pun kesian la sikit kat aku ni..nasib2..

Sebenarnya aku dah xder idea nak tulis ni..tgh pk RPH dengan Slot aku yg tak siap lagi ni..problem sungguh aku ni..

No comments: