Wednesday, July 29, 2009

tak pasal2 naik pentas..

semalam sekolah aku buat aktiviti senam robik...mula2 aku dgn member aku tak terlibat.kitorang hanya duduk kat bawah pentas je..malas nak mencapap naik pentas..tapi adalah sorang mamat ni, member praktikum aku jugak pergi cakap dekat GPK koku yang kitorang tak naik..apa lagi, GPK koku nampak jer kitorang terus suruh naik atas pentas..

mula-mula wat senamrobik..aku ikut jer pergerakan tiga orang mamat ni yang sepatutnya diorang jer yang kene buat..dah la tak ready apa2...main belasah je la buat..ntah pergerakan apa pun aku tak tau la..i follow jer la..hu3..

lepas wat senam robik, kene wat poco-poco plak..tapi nasib baik bukan aku yang kene wat kat atas pentas tu..dah la gerakan poco-poco pun berserabut..aku tak faham la apasal lah suka sangat wat poco-poco tu..lagi-lagi orang perempuan..gerakan dia sama jer..bagi aku membosankan dan tak mencabar langsung..hu3..

lepas ni tak tau la diorang buli apa plak..

2 comments:

Ilyah.... said...

poco2 lah best...ko paling teror bab "akrobatik" je.....hahahahahha

gummybear said...

nyesal x masuk gimnas..hua3