Monday, January 4, 2010

HAALLLOOOO!!!!!

salam..

hai..lame dah tak jenguk blog ni. baru hari ni dapat jenguk.sorylah tak tinggalkan azimat terakhir b4 cuti ari tu..sibuk dengan MQA..huhuhu..biasala, aku ni bila dah balik rumah kan, mane lah dapat buka blog ni..kat rumah tu canggih sangat, ada 5G je, 3G tak de..hehe..

banyak citer sebenarnye nak kongsi kat bolg ni. citer masa cuti dan citer naik cuti pun ada. baru sehari masuk kelas dah mcm2 yang terjadi..huhu..tapi aku tak leh citer malam ni..malam ni banyak keje sikit..al maklumla dah dpt "JAWATAN" baru..senget betul..hu..bila free nanti aku citer ek..

P/s : rindu nak jenguk blog2 yg lain... :)

3 comments:

bellar0ssa said...

hy yanah.welcome back!! hehe

Ilyah... said...

Welcome back gummybear...

gummybear said...

bellarossa & Ilyah :

hello everybody...
i miss u all so much..
mmuuaaahhhh10x..hehehe :)