Friday, November 20, 2009

BETTER THAN BEFORE...



Pada 18.11.09 aku n the geng kene pergi jamuan perdana yg dianjurkan oleh Institut bertmpat di Dewan PGRM kat Cheras..besar gak la dewan ni..aku pergi naik kete, walaupun ada bas disediakan, tapi aku lagi selesa naik kete. tak payah nak berebut-rebut..tema Hitam Putih, Satu Malaysia la kononnya..puas gak nak cari baju, last2 pakai baju lame jer..tak kisahla asalkan ikut tema dari yg tak ikut tema langsung..huhu..jamuan kali ni bagi aku lebih bagus dari yang sebelum2 ni..kira berjaya jgak la diorang wat sebab dah xde anasir2 luar yang menyibuk dan menipu..makan pun dihidang, dah tak payah nak berebut2..kira aku puas hati la kali ni..tahniah..

p/s : walaupun besok tu exm muzik..then ada plak yg menyibuk pasal MQA..rosak mood terus..huh

2 comments:

Ilyah... said...

Bestnyer makan...nak jugak:-)

Harizzamzuri said...

puas ati kgn bayaran rm55 tu, dengan makanan dan service yang dihidangkan? hehehe. sib baik aku tak pegi..