Monday, November 9, 2009

TRANSFORMASI HP :(


Orang sekarang duk sibuk tukar hp baru yg canggih2, tapi aku terpaksa tukar dengan hp lame aku balik..waaa..sedihla..hp pink aku (mcm gambar kat ats) dah kene hantar kedai sebab dah rosak..screen dia tak leh nyala dah..sebab selalu kene baling dgn aku..sian dia, mgkin dia merajuk dgn aku..so, sekarg aku guna hp lama aku balik (nokia 1100)..rasa lain bila hp pink aku xde..tak leh nak dgr lagu selalu, tak leh nak tgk gmbr2 insan yg trsayang selalu..sedihla...waaaa..cepatla hp tu ok..angah, jaga hp pink yanah baik2 ek..jgn tinggalkan kat JB lame2..nanti dia rindu kat yanah..WAAAAA!!!!!!



5 comments:

Ilyah a.k.a Anastasia..... said...

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahah.......lainkali cmpk la lg hp tu.....

Ilyah a.k.a Anastasia..... said...

http://penulisan2u.blogspot.com/2009/11/cerpen-ku-bawa-memori-itu.html........pegi lmn web ni...my cerita dh kuar kat sini...heheheheh

gummybear said...

along :

jgnla gelakkan org..ketuk kang.hu3..

nor ilyani said...

belum g anta pun lagi..hahahaha

gummybear said...

angah :

cepatla hantar..dah rindu kat hp ni..