Wednesday, January 13, 2010

PENING-PENING..MANA SATU NI???




SALAM...

pening2..aku kene wat pilihan ni..yg mana satu harus aku pilih?? yang ni ke yang tu?? mcm mana ni..

aku perlu buat pilihan tuk tajuk tesis aku. sekarg ni aku dah dapat dua tajuk..
1) Keberkesanan Nyanyian Dalam Hafalan
2) Mengenalpasti simptom-simptom Disleksia Di Kalangan Kanak-kanak
Prasekolah.


kata Dr Rosinah, aku kene yakin dan tegas dengan keputusan aku. tak boleh terpengaruh dengan orang lain. apa yang orang lain cakap tu ambil, bland dan keluarkan satu hasil..so, sekarang ni aku ada masa lagi satu hari tuk wat keputusan...

p/s : Dah tanya angah banyak2 kali baru la faham sikit2 tentang penyelidikan ni..kalo tak, 7 hari 7 malam baca buku pun tak kan faham2..huhu :)

3 comments:

Ilyah... said...

Sukalah tgk gmbr bdk kecik tu...comel sangat..heheheheh
I think the first one....but its up to you if you can catch up with that...

nor ilyani said...

terima kasih atas penghargaan yang diberikan..pasni leh wat kelas tuisyen untuk kajian penyelidikan..hahaha

gummybear said...

angah nye tesis x siap2..ada hati nak wat tuisyen...hua3