Friday, March 5, 2010

WAAA..LIPAS!!!!!

SALAM

Aku takut betul dengan serangga kecil ni...tak tau la nape..memg dari kecik kalo nmpak je lipas aku jadi takut..kadang2 sampai aku boleh menangis bila terlalu banyak..semalam bilik aku ada sekor lipas masuk. dia pergi kat bawah katil aku..nak dekat setengah jam jugak la aku tak turun katil.. nak suruh rumate aku buang, dia dah tido..lepas setengah jam,aku melompat dari katil aku then aku tinjau bawah katil. tgk2 ada kat tepi beg aku..aku tenung jer lipas tu..lepas tu aku pun panggil member aku kat bilik depan tlg buangkan, tapi tak dapat sebab dah lari kat tempat lain..sepanjang mlm tu aku diselubungi ketakutan..huhuhu..

aku memang tak boleh bla kalo nmpak lipas ni..meremang bulu roma aku..kalo kat rumah, nampak jer lipas aku suruh family aku bunuh..selagi tak bunuh aku tak boleh duk diam..kalo dah mati pun aku tak boleh pegang..jgn kata pegang, sapu dengan penyapu pun aku tak nak..teruknya aku punya takut..huhuhu

p/s : bnyak benda aku takut@geli antaranya : kumbang tanduk, belalang besar, labah-labah..hehe :)

6 comments:

'Cikgu Padi' said...

senang cakap semua jenis serangga la wak geli k...hehehehee

Harizzamzuri said...

cehh. dgn aku berani je tunjuk penumbuk...

dgn lipas, da tak berani nak tunjukkan "kelakian"..hehe. apa cerita ni

gummybear said...

cikgu padi :
tau x pe..hehe

gummybear said...

hariz :
hei, "keperempuananla"..ko salah taip tu..huhu..

nor ilyani said...

ape la yana ni..dgn lipas pun takut..lipas tu lagi besar dari ko ker??hahahahahahahahahahaha

gummybear said...

angah :
eleh..ngata dulang paku serpih, ngata org angah tu yg lebih..huhuhu