Monday, January 7, 2013

GOOD BYE 2012..WELCOME 2013 :)

SALAM...

Rasa2 nye belum terlambat lg nak ucapkan selamat tahun baru kat korang semua...pejam celik,pejam celik sekejap je dah masuk 2013...biasanya asal masuk je tahun baru, mesti masing2 semangatkan nak tanam azam baru dalam diri...tapi selalunya tanam je lah,buahnye x tumbuh2..huhu..termasuklah empunya diri ni..

terlalu bnyak memori indah sepanjang 2012..dan ada jugak yang sedihnya..yg paling indah sepanjg 2012 ni beselah..ehem2..diri ni sudah bergelar tunangan orang..hehe...itulah yg paling indah dlm hidup aku..2013 ni tunggu je lah ape yg paling indah..x boleh nak ckp lagi..yelah,ajal maut jodoh pertemuan semuanya di tangan Allah..kita ni hanya mampu merancang je,tapi yang tentukan hanya Allah...

aku berharap agar dlm tahun 2013 ni aku dpt menjadi insan yang berjaya di dunia dan akhirat..aku lebih menjadi insan yg beristiqamah dalm melakukan kebaikan..menjadikan aku insan yg sentiasa bersabar dlm menghadapi segala ujian dari Nya..insyaALLAH :)

No comments: