Monday, January 28, 2013

WARKAH UNTUK AWAK...

SALAM...

Setiap kali saya berduka,awk lah yg sntiasa menghiburkan saya...
Setiap kali saya gembira, awklah yg mengingatkan saya supaya tidak terlalu gmbira..
Setiap kali saya ditimpa masalah, awklah yg sntiasa menjadi pendengar setia mendengar bebelan saya...
Setiap kali saya resah, awklah antara insan yg paling risaukan saya...
Setiap kali saya berdiam diri, awklah insan yg paling resah memikirkan saya...
Setiap kali saya marah, awklah yg sntiasa menitipkan kesabaran dlm diri saya..
Setiap kali saya susah, awklah yg sntiasa ada disamping saya..
Setiap kali saya alpa, awklah yg sentiasa mengingatkan saya...
Setiap kali saya tersasar, awklah yg sntiasa membimbing saya ke jalan yg diredhai oleh Allah...
ye..awaklah yg bakal menjadi imam saya satu hari nanti..insyaAllah...

awk,warkah ini khas saya tujukan untuk awk..nanti awk baca tau...

saya nak ucapkan SELAMAT HARI LAHIR kat awak...semoga awak panjang umur untuk lebih beribadah kepadaNya, dimurahkan rezeki..semoga segala impian awk tercapai..dan menjadi imam saya yg dapat membimbing saya ke jalan Allah..insyaAllah..Semoga kita sentiasa di dalam redha Ilahi :)

1 comment:

hamadi photography said...

Lawa blog awak.Jgn lupe follow n like my FB page ye ^_^

http://madi-torres.blogspot.com/2013/01/jom-tambah-follower-sebanyak-yang-mampu.html