Monday, April 2, 2012

Aku Masih Diberi Peluang....

Salam...


Alhamdulillah..hari ini aku masih berpeluang meneruskan kehidupan ini untuk menunaikan ibadah kepadaNya..


*********************

Pada hari Jumaat, 30 Mac 2012 sedang aku fokus pandu kereta nak balik kampung, aku hampir2 terlibat dengan kemalangan jalan raya..aku drive di line kiri,dan kereta Myv (mangsa kemalangan) berada di line kanan..pada mulanya kami saing..tapi bila dia pintas kereta aku, tiba2 jer dia langgar devider kanan dan terus berpusing 2 kali  n terus berhenti melintang tengah jalan...aku sangat terkejut  dan terus tekan brek..syukur sangat kereta kat belakang aku tak laju sangat...teruk jugak la myv tu...tapi pemandunye Wallahualam..tp pemandunya sempatla drive pusingkan kereta tu balik tuk ke tepi...berderet jugakla kereta kat belakang aku berhenti...lepas reda sikit, aku teruskan perjalanan aku dengan tangan dan kaki yang menggigil...terus cancel nak belikan adik kek sebab aku pk nak balik rumah terus....

***********************


Sampai je rumah aku terus bagi tahu baba...baba pesan buat solat sunat syukur...aku bersyukur sangat sebab Allah selamatkan perjalanan aku dan masih diberi peluang untuk meneruskan kehidupan...


************************

TERIMA KASIH YA ALLAH

No comments: