Friday, October 23, 2009

LEPAS SATU TEKANAN...

Alhamdulillah, akhirnya selesai jugak amali muzik tuk kelas aku..walaupun ianya betul2 last minit, tapi aku dan budak2 kelas yang lain dapat melaksanakan amali dengan sempurna..memang aku akui, kitorang kurang bimbingan dari insan yang bergelar pensyarah, tapi disebabkan ianya satu tanggungjawab kitorang sempurnakan jugak tugasan amali ni. takkan sepanjang masa jer nak kene suapkan??..

aku bangga betul dengan budak2 kelas aku. diorang betul2 bagi komitmen yang sepenuhnya terhadap amali ni. dalam masa satu hari boleh setelkan kerja grouping ( main alat perkusi ) dan dalam masa satu hari jugak boleh main keybod dengan baik. bukan senang nak main keybod kalau langsung takde basic. tapi diorang sekejap je dah dapt..wa caya sama lu la..hu3..tahniah untuk korang semua dan jugak untuk aku..he3..

satu tekanan dah lepas. lepas ni nak hadap konvo budak2 pra dengan tarian pulak. lepas tu baru hadap final exam. lepas tu cuti..YEA!!!!

p/s : thanks tuk Pn Noriza yang sempat ajar aku main keybod td. tak lupa juga tuk Pn Hasnah, walaupun masanya kurang bersama kami, tapi dia tetap memberi tunjuk ajar last2 minit..thanks to all :)

No comments: