Wednesday, October 7, 2009

NAK KE TAK NAK???

Jamuan perdana IP dh semakin hampir. setiap student kene bayar RM55. jamuan diadakan di PWTC..sekarang ni aku tgh di dalam dilema samada nak bayar ke tak nak. Kalau bayar, adakah jamuan tu semeriah yang diwar2 kan?? tapi aku kalau bab2 makan ni memg tak pernah berkira. sebab rezeki Allah, tak baik nak berkira sangat. tema aku dgr nak hitam putih, mcm tahi cicak la pulak. mana aku nak cekau baju hitam putih. takkan nak pakai baju masa kat JB kot yg wajib pakai masa hari Jumaat tu? apasal la letak tema susah2, buat tema pakaian traditional kan senang. semua orang ada..senang2, aku sarung je telekung aku tu, biar semua orang lari..hua3..

p/s : kalau aku bayar, harap2 la memuaskan hati dan berbaloi...."di dalam dilemaku" :)

1 comment:

Ilyah.... said...

Jgn kate org lari...silap2 bangunan PWTC tu pun lari.....hahahahahaha